Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
BU ÇALIŞMAYI Vİ-Bİ38 ADLI ARKADAŞIMIZ HAZIRLAMIŞTIR..
Arkaşımıza yarıdm amacıyla arkdaşlar buyru sizlere menu yapmanız iin gerekli dosyaları atıyorum...!
NOT: LÜTFEN ÜZERİNDE DEĞİŞİKLİK YAPACAĞINIZ DOSYALARINIZIN YEDEKLERİNİZİ HER ZAMAN İÇİN ALINIZ...!
ÇALIŞMA...
Cvp:Sayfa header kısmı için
Arkadaşım o menüleri yapman için script ile yapman gereklidir.
Yararım dokunsun diye buyrun sizlere o çekilde bir menü yapmanız için gerekli scripti veriyorum.
ÇALIŞMA:
------------------------------------------------
EKLENECEK...
Cvp:Modüller Kısmında Konfigure Seçeneğim Görünmüyor.
YOKMU YARDIM EDEBİLECEK VATANTAS
LOCALHOSTA KURULU ONDAN OLABİLİRMİ
FAKAT
v 1.0 YUKUYORUM ONDA MODULLER GAYET IYI ÇALIŞIYOR
AMA v 1.1 de MODULLER GORUNMUYOR ACIL YARDIM ETSİN BİRİSİ :S
Cvp:Modüller Kısmında Konfigure Seçeneğim Görünmüyor.
Arkdaşım yardım etmek istedğin için tşkler
ama bak aşağıdaki resme .. ?
Pozisyonlardan başka bir şey goremıyorum ben ?
Arkadaşlar LOCALHOSTA kurdum orda çalışıyorum.
Yönetm panelimde Modüllere girdiğim zaman mesela anasayfa Editörünü düzenliycem ama Konfigure(configure)'ya seçeneğim yok onu nerden nasıl yapcaz.
Delirecem dünden beri uğraşıyorum. ACİL yardım edebilirmisiniz...
Cvp:Hook ların içerikleri
arkadaşım hangi temayı düzenliyorsan O temanın içindeki index.tpl dosyasını aç
ve sayfaya istedikleri yap ama orda yazan {$HOOK_HOME} yazısını sil;
Ben öyle yaptım. Ama şu an aşağısındaki özel ürünler bölümleri göstermesini istiyorum ve onunla ugrasıyorum kolay gelsin
Cvp:Türkcelestirme Problemi
Arkdaşım otomatikmen zaten kurulum yaparken sen kurulumu türkçe olarak seçmedinm ?i
Eğer ingilizce olarak seçtiysen kurarken o çekilde olur
Fakat;
Yönetim panelinden tr seçeneğini göremiyorsan demekki indiridiğin pakette bir sorun olmalı sen v1.1 türkçe...
arkadaşlar merhaba v1.1 Kurdum Türkçe
ama üye ol kısmında bütün ülkeler var fakat TÜRKİYE seçeneğini göremedim onu nerden düzelte bilriz yada eklyebiliriz. Şimdiden teşekkürler yardımınız için..
TEŞEKKÜRLER KENDİM ÇÖZDÜM...!